Ljudi – vještine

prodajne-vjestine-od-osnovnih-nacela-do-zakljucivanja-prodaje

Pažljivijim slušanjem većina poduzeća u Hrvatskoj danas ima HR odjel ili osobu koja radi u HR. Mladi, sređeni ljudi, uljudno Vas pozdrave, otvore tekice ili prijenosna računala i krenu bilo s testiranjima, bilo s pitanjima za koja pretpostavljate da između ostalog procjenjuju vašu motivaciji ili da provjere gorite li za posao referenta nabave, logistike i sl.

Prvi posao sam dobila tako da sam počela raditi i svaki dan do probnog roka sam se upoznavala s ljudima i procesima, koristila sam se socijalnim vještinama, teorijskim znanjima i puno sam se smješkala. O tome, da sam neodgovornim kolegam ili kad boljem pomislim menadžerima, poželjela skalpelom odfikariti nos, to je došlo nakon što sam prošla probni rok. Ako se pitate od kud mi skalpel u uredu, njega, kad se bavite uvozom i izvozom dobijete u setu radnih alata. Preporuka osoblju iz HR – obavezno napraviti psihološko testiranje sklonosti nasilnom ponašanju.

Danas više nikome ne želim odfikariti nos, skalpel koristim za otvaranje paketa.

Oduvijek sam vjerovala u  čovjeka, u razgovor, u otvorene karte na stolu, u podršku, u stvaranje, u kreativnost, učenje, suradnju, zajednički cilj, stoga dijelim dva odlična teksta s LinkedIna:


2 komentara na “Ljudi – vještine”

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.